03 marca

KURKUMA WOK & SUSHI - BYDGOSZCZ


Restauracja Kurkuma mieści się w centrum handlowym Zielone Arkady przy ul. Wojska Polskiego w Bydgoszczy. Przede wszystkim właściciele lokalu zadbali, aby to miejsce nie przypominało fastfoodowego wystroju wnętrza jak to bywa zazwyczaj w galeriach. Urządzone jest nowocześnie i elegancko w kolorach ziemi. Wszystkie naczynia w których serwują dania mają geometryczne, proste kształty.
Specjalność tego miejsca to sushi oraz orientalne smaki dalekiego wschodu w połączeniu z kuchnia fusion. Kuchnia jest po części otwarta i można obserwować kucharzy w trakcie przygotowywania posiłków. W godzinach 12:00-17:00 serwowany jest lunch, z którego i ja pozwoliłam sobie skorzystać.

Pozycji lunchowych mamy kilka, ja zdecydowałam się na BENTO I, które zawierało:
philadelpfia maki z łososiem grillowanym
futomaki z łososiem surowym
gunkan maki z sałatką krabową 
ostra sałatka z ogórków i chilli

Do każdego zestawu Bento zupa Miso jest gratis z czego warto skorzystać, ponieważ taka zupka na maksa rozgrzewa, jest bardzo dobrze doprawiona i  wyśmienicie smakuje jako starter.
Rolki były dobre lecz każdy składniki było czuć z osobna, nie było wrażenia kilku składników tworzących jeden wspólny smak - i tego mi zabrakło. Sałatka z marynowanych ogórków - obłęd! Coś pysznego, aż sama pokuszę się o przygotowanie takiej do mojego domowego obiadku. Porcje są duże, dlatego taki zestaw jak wybrałam ja polecam zjeść na dwie osoby, jedna tego zdecydowanie nie pochłonie ;)


Ceny dań lunchowych zaczynają się juz od 15 zł sięgając maks. 34 zł - wiec jest to okazyjna cena bo porcje na prawdę są spore.
Świetna i miła obsługa, bardzo krótki czas oczekiwania na dania. Warto spróbować chociażby z ciekawości. 

MOJA OPINIA: 

****


Adres: 
ul. Wojska Polskiego 1                                                                          
85-171 BYDGOSZCZ

pon.- sob.: 9.00-21.00
nd.: 10.00-20.00

https://www.facebook.com/Kurkuma-woksushi-Zielone-Arkady-977593575667927/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Głodomola , Blogger